شرکت طراحی صنعتی ژینورا، ارائه‌ی خدمات طراحی، مشاوره و تولید محصول

:نویسنده
:تاریخ انتشار
معرفی کیشات

معرفی نرم افزار کیشات-keyshot

معرفی کیشات

معرفی نرم افزار کیشات-keyshot

معرفی نرم افزار کیشات keyshot

کیشات keyshot یک برنامه ردیابی پرتوهای مستقل و ریل تایم است و برای ایجاد رندرهای سه بعدی ، انیمیشن ها و تصاویر تعاملی استفاده می شود. با توجه به معماری مبتنی بر CPU ، رندر در زمان واقعی می تواند در مک و رایانه شخصی و حتی بر روی لپ تاپ ها انجام شود ، بدون نیاز به کارتهای گرافیکی سطح بالا. البته سازندگان این نرم افزار در ورژن جدید خود قابلیت استفاده از GPU را نیز در اختیار کاربران قرار داده اند.

KeyShot از فرمت های فایل سه بعدی بیشتر از هر نرم افزار رندر دیگر پشتیبانی می کند و بیش از 25 نوع فایل مختلف را وارد می کند. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده ای با پیش نمایش های مربوط به محیط و کشیدن قطره های محیطی ، برچسب گذاری تعاملی ، نقشه برداری از بافت ، روشنایی فیزیکی ، انیمیشن و موارد دیگر می باشد.

محیط نرم افزار کیشات keyshot

خصوصیات کیشات keyshot

سریع

همه چیز در داخل KeyShot در زمان واقعی اتفاق می افتد. KeyShot از فن آوری منحصر به فرد رندر استفاده می کند که امکان مشاهده سریع همه تغییرات در مواد ، نورپردازی و دوربین را فراهم می کند.

آسان

برای ایجاد تصاویر نوری از مدلهای سه بعدی خود لازم نیست که شما یک متخصص ارائه دهنده باشید. به سادگی داده های خود را وارد کنید ، مواد را با کشیدن و رها کردن آنها بر روی مدل ، تنظیم روشنایی و حرکت دوربین اختصاص دهید. انجام شده.

دقیق

KeyShot دقیقترین راهکار ارائه داده برای داده های سه بعدی شما است. KeyShot بر اساس تحقیقات در زمینه های نمایش علمی دقیق مواد و نورپردازی جهانی ، ساخته شده توسط موتور داخلی ، ساخته شده و از نظر فیزیکی صحیح است.

منبع: +

ترجمه: کوروش خان محمدی

پروژه ای دارید؟

فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم

+982188961220