design process line

پروسه ژینورا

طراحی محصولات فیزیکی

01

02

03

04

ارتباط

 برقراری ارتباط در مورد موضوع پروژه: در اولین قدم شروع یک پروژه، باید موضوع را بشناسیم تا یک دید کلی در مورد آنچه که قرار است طراحی کنیم داشته باشیم!

design-process, Negotiation

1-2 راه اندازی یک جلسه جهت تعریف موضوع: ما طراحی را به عنوان یک روش حل مسئله تعریف می کنیم. یک جلسه تعریف موضوع (جلسه آنلاین یا جلسه فیزیکی) به ما کمک می کند هدف و نیازهای مشتری را با دید وسیع تری از مشکلی که می خواهیم حل کنیم، درک کنیم.

 اطلاعات پروژه را کامل کنیم: در جلسه یک سری سوالات برای مستندسازی پروژه، نیازها و معیارهای تعریف پروژه شما پرسیده می شود.

 تعیین هزینه/زمان پروژه:

پس از جمع آوری اطلاعات پروژه و داشتن دیدی جامع از پروژه، هزینه های پروژه و برآورد زمان و پیشنهادات را طی یک پرپوزال به اطلاع شما خواهیم رساند.

 نتیجه قرارداد همکاری:

پس از تایید زمان و هزینه پروژه توسط شما، برای رسمی شدن همکاری، قراردادی حاوی موارد مطرح شده امضا می کنیم و  پس از واریز مبلغ پیش پرداخت قید شده در قرارداد مراحل طراحی را آغاز می کنیم

تحقیق و ایده پردازی

2-1 برنامه ریزی و تحقیق: با توجه به موضوع پروژه و خواسته های مشتری، بهترین روش و رویکردها را برای دستیابی به فرآیند تحقیق و ایده پردازی کارآمد انتخاب می کنیم.
برای روشن شدن مشکل و طراحی نقشه راه، مهندسان و شرکای کارآفرین ما دستی به ما می دهند که به ایجاد و ارزیابی ایده ها کمک می کند.

2-2 طراحی اولیه: ایده های طراحی اولیه ما فرصت هایی برای کشف راه حل های ممکن است که با خلاصه طراحی که قبلا آماده کرده بودیم مطابقت دارد. ما ایده ها را به اندازه کافی عمیق برای تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف، مواد، فرآیندهای تولید و هزینه های عملیاتی توسعه می دهیم.

design-process, Ideation

2-3 جلسه ارائه کاسپت: ما فقط به خلاقیت اهمیت نمی دهیم بلکه با نگاهی نقادانه طراحی میکنیم. پس از برگزاری جلسات با رویکرد ارتقاء ایده ها  ، 3 تا از ایده های برتر به صورت قابل فهم و ساده ( رندرها، انیمیشن ها، طراحی دستی و غیره) ارائه میشود تا کارفرما را در مورد قیمت ها، ساخت، عملیات، هزینه ها، مزایا،  مواد، فرم ها و غیره آگاه سازیم. در صورت عدم تایید سه طرح اولیه توسط کارفرما دو طرح دیگر ارائه می گردد.

طراحی جزییات

3-1 ویرایش‌های احتمالی و طراحی جزئیات: طرح انتخاب شده تکمیل نیست. طراحان ما جهت تکمیل جزییات به کار توسعه و ویرایش ادامه خواهند داد. ماموریت ما پیشبرد یک ایده به یک محصول قابل تولید است. کارشناسان ما تک تک جزئیات را برای فرآیندهای تولیددر نظر خواهند گرفت و در صورت نیاز کارفرما قطعه پروتوتایپ به ایشان تحویل داده می شود و فایل محصول نهایی قابل تولید به شما تحویل داده می شود.

design-process, detail design

3-2 ارائه طرح تفصیلی: در یک جلسه، یک طرح دقیق ارائه می کنیم که ممکن است شامل مشخصات کامل هندسی، مواد و تلورانس تمام قطعات از طریق ارائه جزئیات و نقشه های مونتاژ باشد. همچنین شامل مشخصات تمام قطعات مورد نیاز برای ساخت و کامل با تامین کنندگان ترجیحی و تعیین قطعات می باشد.

پروتوتایپ (نمونه اولیه محصول)

4-1 ساخت نمونه اولیه(پروتوتایپ): ما می توانیم نمونه اولیه ای بسازیم که به مشتری ایده دهد که محصول نهایی ساخت و تولید شده چگونه به نظر می رسد. نمونه سازی به شما امکان می دهد تا فرآیند توسعه طراحی را ساده کنید، 

prototype making industrial design

4-2 نهایی کردن فایل برای تولید: مرحله بعدی آماده سازی طرح تایید شده نهایی برای تولید است و شرکت فایل آماده نهایی جهت تولید را به کارفرما تحویل می دهد و تضمین می نماید که طرح تحویل داده شده قابلیت ساخت دارد.

____Start a conversation?

+982188961220