ارتباط با شرکت طراحی صنعتی

درباره ژینورا

درباره ما

ژینورا یک استودیو طراحی، تولید، و مشاوره است که با استفاده از رویکرد طراحی کاربر محور، تفکر طراحی و دانش مهندسی برای پیشبرد طراحی محصول فیزیکی، طراحی محصولات دیجیتال و معماری صنعتی استفاده می‌کند.

پیشینه ما

فعالیت ژینورا در سال ۲۰۱۷ با عنوان واحد فناور “بازتاب طراحی در تولید” مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس توسط کوروش خان محمدی آغاز شد و اولین فعالیت‌های خود را در زمینه طراحی بدنه محصولات پزشکی، مبلمان و روشنایی انجام داد.

جوایز و افتخارات

Red Dot Design Award
iF Design Award
Iran Design Award

تیم ما

تیم ژینورا متشکل از طراحان صنعتی و مهندسین است که از بهترین دانشگاه‌ها و با تخصص‌های مختلف فارغ‌التحصیل شده‌اند و تجربیات دانشگاهی خود را در طراحی برای ساخت تجربه‌ی بهتر برای کاربران به کار می‌برند تا تولیدکنندگان محصولات مختلف را از ابتدا تا مرحله تولید همراهی کنند.

پروژه ای دارید؟

فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم

آخرین محصولات

طراحی بطری روغن موتور لیکوتک

بسته بندی یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در فروش و برند سازی یک محصول و یک برند است. یکی از اصلی ترین معیارهای طراحی بسته بندی، معیار خاص بودن محصول است که بتواند محصول را از سایر محصولات رقبا متمایز سازد. شرکت طراحی صنعتی ژینورا افتخار دارد که طراحی بسته بندی محصولات شرکت آترون روانکاران مانا را طراحی نموده که توانسته است با این طراحی خاص در کنار رقبا خود را متمایز سازد.

سال طراحی

1402

مدت طراحی

3 ماه

کارفرما

آترون روانکاران مانا

سال طراحی

1402

کارفرما

آترون روانکاران مانا

+982188961220