شرکت طراحی صنعتی ژینورا، ارائه‌ی خدمات طراحی، مشاوره و تولید محصول

:نویسنده
:تاریخ انتشار
رندرهای سه بعدی

هفت تا از بهترین موتور رندر سه بعدی در سال 2022

رندرهای سه بعدی

هفت تا از بهترین موتور رندر سه بعدی در سال 2022

بهترین موتورهای رندر سه بعدی گزینه های نرم افزاری هستند. جریان کار شما را فوق العاده شارژ می کنند و به برجسته شدن کار شما کمک می کنند. آنها می توانند بر اساس روش های مختلف باشند. انواع مختلفی دارند: زمان واقعی و غیر واقعی. به همین دلیل است که ما مجموعه ای از راه حل ها برای رندر سه بعدی و بسیاری از برنامه ها داریم.

با این حال، هر یک از موتورهای رندر عملکردهای متفاوتی دارند و برخی از آنها توسط حرفه ای ها، استودیوهای سه بعدی و هنرمندان سه بعدی رتبه بندی بالاتری را به شما نشان می دهد. در ادامه این مقاله، با “7 تا از بهترین موتور رندرهای سه بعدی در سال 2022” آشنا می شویم:

دوست عزیز می توانید بعد از مطالعه مقاله زیر با شماره 02166577196 تماس گرفته ،و روی لینک سایت ما کلیک کرده و با ما در ارتباط باشید. تاطرح محصول یا قالب قطعه مورد نظرتان را در کمترین زمان با مناسب(http://www.zhinoora.com/) ترین هزینه دریافت نمایید. لازم به ذکر است جهت درک بهتر طراحی درخواست شده شرکت طراحی صنعتی ژینورا با کیفیت ترن رندر را در اختیار شما قرار می دهد.

Redshift توسط Maxon

پلتفرم:  لینوکس، ویندوز و MacOs

بهترین نرم افزار رندر برای گروه: مبتدیان، سرگرمی و حرفه ای ها

پشتیبانی: Cinema 4D  ، Houdini، Maya، 3ds max، Blender، Katana، Vectorworks و Archicad

اول از همه، این یک نرم افزار رندر GPU اختصاصی است که توسط Maxon توسعه داده شده است. Redshift یکی از محبوب ترین موتورهای رندر در جهان برای هنرمندان سه بعدی، انیمیشن، استودیوهای بازاریابی و همچنین یکی از سریع ترین و ساده ترین ها برای استفاده است.

رندر سه  بعدی
لوگوی نرم افزار رندر سه بعدی ردشیفت

Redshift یکی از بهترین رندرهای قدرتمند با شتاب GPU است که برای پاسخگویی به نیازهای خاص رندرهای تولیدی پیشرفته معاصر ساخته شده است.

این نرم‌افزار انعطاف‌پذیری بی‌نظیری را در مورد صحنه‌هایتان به شما می‌دهد، زیرا می‌توانید به راحتی ببینید که محصول نهایی خیلی زودتر از سایر موتورهای رندر دقیقاً چه شکلی خواهد بود.

اگر می‌خواهید رندرهایتان عالی به نظر برسند، اما به نتایج سریع هم نیاز دارید، می‌توانید Redshift را انتخاب کنید. این برنامه می تواند خلق سه بعدی شما را با سرعتی خیره کننده و تصاویری قابل توجه به ارمغان بیاورد.

در نهایت، Redshift یک موتور رندر عالی برای کسانی است که می‌خواهند سریع رندر بگیرند، رندرهای خوبی دریافت کنند و استفاده آسانی داشته باشند.

نرم افزار سه بعدی بلندر

پلتفرم: لینوکس، ویندوز 7، 8.1، 10 و MacOS 10.13

بهترین نرم افزار رندر برای گروه : مبتدیان و حرفه ای ها

Blender نرم افزار رایگان سه بعدی و مجموعه ایجاد سه بعدی منبع باز است. یکی از بهترین چیزهای Blender رایگان بودن آن است. بنابراین، هر کس می تواند این نرم افزار را برای ساخت و طراحی هر چیزی استفاده کند. Blender قدرتمندترین نرم افزار رندر مدل سازی، انیمیشن و تجسم است.

رندر سه  بعدی
لوگوی نرم افزار رندر سه بعدی بلندر

این نرم افزار توسط Blender Foundation توسعه یافته و به محبوب ترین و بهترین انتخاب برای دانشجویان، متخصصان، استودیوهای سه بعدی در جهان تبدیل شده است. این برنامه از کل مدل سازی خط لوله سه بعدی، ریگ کردن، انیمیشن، شبیه سازی، رندر، ترکیب بندی و ردیابی حرکت، و حتی ویرایش ویدیو و ساخت بازی پشتیبانی می کند.

Blender یک سیستم سایه زن بصری و نسبتاً آسان است که برای یک مبتدی به راحتی قابل درک است و حتی برای افرادی که تجربه در موتورهای رندر دیگری دارند آسان تر است. اگر به دنبال پلتفرمی برای توسعه شبیه سازی سیال هستید، Blender گزینه بسیار خوبی برای شماست.

نرم افزار سه بعدی اکتان توسط OTOY

پلتفرم: لینوکس، ویندوز و MacOs

بهترین نرم افزار رندر برای گروه: مبتدیان، سرگرمی ها و حرفه ای ها

پشتیبانی: Cinema 4D، Houdini، Maya، 3ds max، Blender، AutoCAD، Archicad، Blender، DAZ، Houdini، Inventor، LightWave،…

اکتان یکی از پرکاربردترین موتورهای رندر و به دلایلی با کیفیت بالا است. این نرم افزار توسط OTOY توسعه داده شده است. این شرکت مفتخر است که فناوری های گرافیکی پیشرفته را با بهینه سازی های یادگیری ماشینی پیشگامانه به پیش می برد.

لوگوی نرم افزار رندر سه بعدی اکتان

به غیر از Redshift، Octane یکی از سریع ترین موتورهای رندر بی طرف موجود است. Octane Render از کارت گرافیک موجود در رایانه شما برای ارائه تصاویر واقعی واقعی و فوق العاده سریع استفاده می کند و نتایج زیبایی را به شما ارائه می دهد که به نورپردازی و بافت متفکرانه پاداش می دهد.

سرعت و واقع گرایی Octane مسابقه ای است که برای هنرمندان VFX ساخته شده است. بنابراین جای تعجب نیست که اکثریت شرکت های بزرگ از Octane به عنوان موتور رندر انتخابی خود استفاده می کنند. علاوه بر این، برداشتن این نرم افزار آسان است، دارای طیف گسترده ای از ویژگی های پیچیده است که از اسکریپت OSL، سایه انداز حجمی پشتیبانی می کند و امکان استفاده از آن را در طیف گسترده ای از برنامه ها فراهم می کند.

محیط نرم افزار اکتان

با این حال، اکتان جنبه های غیر ایده آلی نیز دارد.شامل مواردی مانند خرابی های نسبتاً مکرر که باعث رندر فقط با GPUمی شود نسبت به برخی دیگر از موتورهای رندر کمی کمتر احساس شود. اگر VRAM کافی در پردازنده گرافیکی خود ندارید. همه این داده ها را در آن قرار دهید، قرار نیست چیزی را با Octane رندر کنید.

نرم افزار رندر سه بعدی Corona

پلتفرم: مایکروسافت ویندوز (64 بیت، به بیان دقیق تر ویستا، ویندوز 7، 8، 8.1 یا نسخه های جدیدتر)

بهترین نرم افزار رندر برای گروه: مبتدیان و حرفه ای ها

پشتیبانی: Cinema 4D، 3ds Max، Maya

امروزه نرم افزار Corona Renderer به خصوص در معماری بسیار محبوب است. این یک نرم افزار تجاری است که توسط Render Lgion s.r.o توسعه یافته است. این نرم افزار را می توان به عنوان V-Ray در نظر گرفت، اما ساده تر.

Corona Renderer دارای پلاگین هایی برای Cinema 4D، 3ds Max و Maya است. از فناوری رندر توزیعی پشتیبانی می کند. مزیت بزرگ دیگر،یادگیری چندان پیچیده ای نیز ندارد. در مورد ویژگی‌های خاص، هنرمندان سه‌بعدی خاطرنشان می‌کنند که این موتور رندر سه‌بعدی به راحتی از پس تولیدات پیچیده بر می‌آید. Corona Renderer برای تجسم معماری، نمونه سازی محصول و انیمیشن استفاده می شود. بنابراین در بین معماران، طراحان و طراحان جلوه های بصری محبوب است.

یکی از نقاط ضعف Corona میتواند این باشد که فقط برای 3Ds Max و Cinema 4D در دسترس است – اگرچه افزونه هایی وجود دارند که به شما امکان استفاده از بسته های سه بعدی دیگر را می دهند، اما بهتر است از Corona به طورمستقل استفاده نکنید ، کار می کند اما نتیجه چندان ایده آل نیست. به طور کلی، Corona با یک CPU عالی، پادشاه معماری و استفاده آسان است.

رندر سه بعدی
رندر سه بعدی

نرم افزار رندر سه بعدی V-Ray

پلتفرم ها: Microsoft Windows، Linux و Mac OS X

بهترین نرم افزار رندر برای گروه: مبتدیان و حرفه ای ها

پشتیبانی:  SketchUp، 3ds Max، Maya، Cinema 4D، Rhino، Revit و موارد دیگر

V-Ray یکی از پرکاربردترین موتورهای رندر در سراسر جهان است. این نرم افزار توسط Chaos Group در سال 1997 توسعه یافت و V-Ray در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گرفت. امروزه برای همه چیز از فیلم ها، نمایش ها، بازی ها، تبلیغات و هر چیزی در این بین از آن استفاده می کنند.

V-Ray همچنین به خوبی پاسخگوی نیازهای معماران داخلی و خارجی می باشد. علاوه بر این، V-Ray دارای طرفداران  بسیاری   است، که  این بدان  معنی است که  استفاده و  یادگیری V-Ray بسیار آسان است.

محیط نرم افزار سه بعدی v-ray

مهمتر از همه، V-Ray یکی از بهترین موتورهای رندر سه بعدی است. این نرم افزار یک کتابخانه استثنایی از کیفیت خروجی ارائه می کند و از امکان رندر توزیعی پشتیبانی می کند.

به طور کلی، V-Ray توسط Chaos یک موتور رندر برای انیمیشن، طراحی محصول، معماری و تجسم، برای شرکت ها و تلویزیون است. اگر می خواهید یک موتور رندر سه بعدی برای یادگیری، استفاده و خروجی با کیفیت آسان بیابید، V-Ray بهترین انتخاب است!

رندر سه بعدی
رندر سه بعدی

رندر سه بعدی آرنولد توسط Autodesk

پلتفرم ها: Microsoft Windows، Linux و Mac OS X

برای گروه: مبتدیان و حرفه ای ها

پشتیبانی: Cinema4D، Maya، 3ds max و Softimage

موتور آرنولد از بسیاری جهات بسیار خوب است.سرعت آن چندان جالب نیست. یک موتور رندر ای واقع گرایی کامل است..

محیط نرم افزار آرنولد

مهم‌تر از همه، آرنولد می‌تواند پروژه‌های پیچیده را با ابزارهای آماده ، مدیریت کند. بین رندر CPU و GPU جابه‌جا می‌شود تا با نیازهای تولید شما برای شخصیت‌ها، مناظر و نور مطابقت داشته باشد. هنگام رندر گرفتن عناصری مانند مو عملکرد بهینه‌ای را دریافت کند.

آرنولد دارای رندر بسیار انعطاف‌پذیر CPU/GPU آرنولد توسط مدل‌سازان سه بعدی، انیماتورها، هنرمندان نورپردازی استفاده می‌شود.

رندر سه بعدی
رندر سه بعدی

  • نرم افزار رندر سه بعدی 3Delight

پلتفرم ها: Microsoft Windows، MacOS و Linux

برای گروه: مبتدیان و حرفه ای ها

3Delight یک نرم افزار رندر سه بعدی است که برای حداکثر سازگاری با کارت های گرافیک کامپیوتر طراحی شده است. این موتور رندر توسط Illumination Research ساخته شده است. 3Delight به صورت پستی برای تولید جلوه های فیلم بدون دردسر استفاده می شود. از زبان سایه زنی RenderMan استفاده می کند. همچنین با راه حل های اصلی مدل سازی سه بعدی مانند مایا ادغام می شود.

ویژگی اصلی نرم افزار این است که دارای الگوریتم های رندر متعدد ردیابی مسیر و REYES است که به فیلمسازان انعطاف پذیری بیشتری می دهد.

استفاده و یادگیری 3Delight بسیار آسان است. مهمتر از همه، 3Delight به عنوان یکی از بهترین موتورهای رندر سه بعدی با نرم افزار و ابزارهای رندر تولید با کارایی بالا با خدمات پشتیبانی بی نظیر با خروجی با کیفیت بالا در نظر گرفته می شود.

لوگو نرم افزار 3 دی لایت

امیدواریم مقاله فوق برایتان مفید بوده باشد و به زودی در استودیو طراحی ژینورا پذیرای حضورتان باشیم

پروژه ای دارید؟

فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم

+982188961220