طراحی بطری روغن موتور لیکوتک

کارفرما: آترون روانکاران مانا

بسته بندی یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در فروش و برند سازی یک محصول و یک برند است. یکی از اصلی ترین معیارهای طراحی بسته بندی، معیار خاص بودن محصول است که بتواند محصول را از سایر محصولات رقبا متمایز سازد. شرکت طراحی صنعتی ژینورا افتخار دارد که طراحی بسته بندی محصولات شرکت آترون روانکاران مانا را طراحی نموده که توانسته است با این طراحی خاص در کنار رقبا خود را متمایز سازد.

طراحی صنعتی و طراحی لیبل بطری با روش تولید اکسترود بلو ملدینگ و متریال HDPE با قابلیت دسته‌ی چهار جهته برای راحتی بهتر در هنگام حمل و نقل و استفاده.

تعریف پروژه

بسته بندی یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در فروش و برند سازی یک محصول و یک برند است. یکی از اصلی ترین معیارهای طراحی بسته بندی، معیار خاص بودن محصول است که بتواند محصول را از سایر محصولات رقبا متمایز سازد. شرکت طراحی صنعتی ژینورا افتخار دارد که طراحی بسته بندی محصولات شرکت آترون روانکاران مانا را طراحی نموده که توانسته است با این طراحی خاص در کنار رقبا خود را متمایز سازد. این بسته بندی برای چندین مدل از روغن ها با خاصیت های مختلف و حجم چهار لیتری طراحی شده است که با رنگ بندی در لیبل بطری ها، نوع و مشخصات روغن از هم تفکیک شده است.

تعامل با کاربر

طراحی بسته بندی بطری روغن موتور ارگونومیک
طراحی بسته بندی بطری روغن موتور ارگونومیک
طراحی بسته بندی بطری روغن موتور ارگونومیک

زیبایی و کارآمدی همزمان

راحتی استفاده و ارگونومی در طراحی محصول بسیار اهمیت دارد، این بسته بندی با در نظر گرفتن این موارد و همچنین زیبایی، با الهام از فرمان و رینگ خودرو طراحی شده است تا هم حس خوبی به مشتری و کاربر ارائه نماید و هم در شلف های فروشگاهی به عنوان یک محصول خاص و متفاوت دیده شود.

اولویت های طراحی محصول

(به ترتیب اهمیت)

2- ابعاد و اندازه

برای حمل و نقل در وانت و کامیون ابعاد با بهترین بهره وری در طراحی بسته بندی مادر در نظر گرفته شده است

1- زیبایی و فرم ظاهری

با الهام از رینگ و فرمان خودرو برای ارائه ی حس حرکت و کنترل ایمن

4- قیمت تمام شده

قیمت تمام شده‌ی بسته بندی باید طوری باشد که هم هزینه های قالب سازی خیلی بالا نباشد و هم هزینه ی تولید هر محصول بتواند قابل رقابت با سایر رقبا باشد.

3- استحکام و مقاومت

یکی از عوامل مهم در پاس کردن شرایط استاندارد در طراحی بطری های روغن موتور، استحکام بطری است که باید در نظر گرفته شود

6- هزینه‌ها و حجم سرمایه‌گذاری اولیه

طراحی بطری و بسته بندی روغن موتور لیکوتک به گونه ای انجام گرفته است که هزینه های سرمایه گذاری اولیه آن نسبت به بطری های مشابه به هیچ عنوان گران تر نیست

5- سرعت و راحتی تعمیر و نگهداری

به جای تعمیر و نگهداری، این محصول طوری طراحی شده است که بعد از استفاده ی اصلی بتوان از آن برای مصارف دیگر نیز استفاده نمود و به نوعی یک آپسایکلینگ در ننظر گرفته شده است.

8- وزن

وزن مواد مصرف شده در بسته بندی به عنوان یکی از عوامل قیمت نهایی و تمام شده محصول مورد اهمیت قرار گرفته است

7- ابعاد و اندازه

ابعاد و اندازه بطری و بسته بندی به گونه ای طراحی صنعتی شده اند که در دستگاه های کانتوایر و پرکن خط تولید به راحتی قابل استفاده باشند و نیازی به تغییر و یا ساخت دستگاه ها نباشد.

قبل از طراحی

(نمونه های قبلی)

پروژه ای دارید؟

فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم

آخرین محصولات

طراحی صنعتی کولر آبی هوشمند

مدت هاست که کولرهای آبی یکی از پرطرفدارترین سیستم های خنک‌کننده هستند. اما کولرهای آبی هوشمند، به عنوان نسل جدید این دستگاه‌ها، می‌توانند مشکلات نسل‌های قدیمی کولرهای آبی را حل کنند. از جمله مزایایی که هوشمند شدن کولرهای آبی با خود به همراه دارند، کاهش مصرف برق و افزایش راحتی استفاده است. شرکت طراحی صنعتی ژینورا با ارائه طراحی منحصر به فرد و بهینه برای کولر آبی هوشمند شرکت سنگرکار، توانسته است عملکرد این سیستم خنک‌کننده و تعامل کاربران با آن را بهبود ببخشد.
طراحی-صنعتی-کولر-آبی-هوشمند

سال طراحی

1401

مدت طراحی

8 ماه

کارفرما

شرکت سنگرکار

سال طراحی

1401

کارفرما

شرکت سنگرکار

آخرین محصولات

طراحی صنعتی قفل در هوشمند

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های روزمره، تأمین امنیت فضاهایی است که در آن‌ها کار و فعالیت می‌کنیم. قفل‌های در هوشمند می‌توانند ابزار بسیار مؤثری برای این هدف باشند. قفل‌های معمولی نیاز به کلید فیزیکی دارند و ممکن است به راحتی شکسته یا گم شوند؛ اما قفل‌های هوشمند با اپلیکیشن‌های موبایل، کدهای دیجیتال، اثر انگشت و ریموت قابل باز شدن هستند. شرکت طراحی صنعتی ژینورا با توجه به این ویژگی‌ها، قفل‌ در هوشمندی طراحی کرده است که نه تنها امنیت را افزایش می‌دهد، بلکه تجربه کاربری بهتری نیز ارائه می‌دهد.
طراحی-صنعتی-قفل-در-هوشمند

سال طراحی

1401

مدت طراحی

3 ماه

کارفرما

جناب آقای نبوی

سال طراحی

1401

کارفرما

جناب آقای نبوی

آخرین محصولات

طراحی صنعتی دستگاه هوازنی

امروزه در میان صنایع، بسیاری از فوم‌های عایق هوا برای مصارف بی‌شماری استفاده می‌کنند؛ لذا بهبود کیفیت این فوم‌ها می‌تواند تاثیر چشمگیری بر عملکرد صنایع داشته باشد. دستگاه هوازن طراحی شده توسط شرکت ژینورا، با تزریق هوای پرفشار به فوم در فرآیند تولید، توزیع یکنواخت حباب‌ها و ایجاد ساختاری منظم‌ را تضمین می‌کند. این دستگاه با طراحی مدرن، مواد مقاوم، و فرم بهینه، بهره‌وری و کیفیت تولید را به سطح جدیدی ارتقا داده است.
طراحی-دستگاه-هوازنی-گروه-صنعتی-پنج

سال طراحی

1402

مدت طراحی

2 ماه

کارفرما

گروه صنعتی پنج

سال طراحی

1402

کارفرما

گروه صنعتی پنج

+982188961220